Hemma igen!

Hej alla söta!
Nu har jag kommit hem från en superrolig helg :) Har skrattat jättemycket 8D<3
Jag har världens sötaste vänner.
Hahahhaha, men något riktigt roligt var det Ida sa ;) Ellerhur? HAHAHA. Jag dog, seröst.
Och Hanna färgade håret på Ida, det blev finfint :D
Tog inte så mycket bilder, nästan inget faktiskt :'C Men..


Här färgar Hanna håret på Ida..
 

Och Nun hade lite roligt med min mobilkamera..

Yes, Nuns snygga händer (a'


Innan Idas pappa kom och hämtade oss gick vi till lekparken 8D


Det var iaf en jätterolig helg :)



 Igår hade ju High School Musical premiär 8'DDDD Och om en vecka ska jag dit♥ Och vem ska dit med mig? 8'D



 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ska!1!!11 :DDDDD

2009-09-28 @ 22:25:22
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/
Postat av: ida, vemfan tror ni -.-

men gud sanna, hur vågar du lägga upp sånna bilder på mig , fuck U :(

2009-09-29 @ 18:20:01
Postat av: cpbarn-.-

du kommer seriöst dö i skolan imorn -.-

2009-09-29 @ 18:20:30
Postat av: ajiudjakflkelpgkdfl

jag svär!

2009-09-29 @ 18:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0