HEJSAN

Hur är det med alla? (:
Med mig är det.. Sådär. Jag mår ganska illa, och jag ligger under täcket i sängen nu och orkar fan inte röra något annat än händerna. Nu ska jag vara riktigt ärlig mot er, jag ska berätta något. Ibland, så får jag bara lust att vara sjuk! Bara ligga hemma, och inte göra något alls. Inte för att jag inte vill gå till skolan eller så, utan jag får bara lust att vara sjuk, inte skolka eller något, jag lovar. Och för någon dag sen så kände jag så, och då brukar jag bara önska att jag vill bli sjuk. Och det läskiga är.. Jag brukar bli det! O__o Men, nu känns det som om jag inte kommer bli det, känner mig bara allmänt trött nu. Och jag menar, att må illa, ha ont i huvudet, frysa och va trött kan man väl va när som helst, right? Och till helgen är det Oxhälja, en marknad med karseller och skit, som jag redan har nämnt, jag vet. Jag bryr mig egentligen inte så mycket, jag kommer inte åka massa karuseller, eftersom jag inte gillar det. Det är i en helg typ. Så mycket för så kort. Konstigt. Men det vore ju inte roligt att inte va där alls, Oxhälja är en grej som man bara måste till någon dag om man bor här! Jag vet, låter ganska patetiskt men så är det. Idag fick jag också jääätteont i mina ben, mina lår, jag vet inte vad det är D: Ska försöka tigga massage av pappa sen.
Ida var inte i skolan idag heller, men imorgon kommer hon!♥ Besök gärna hennes blogg också ('=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0