Hejs!

Förlååååt att jag inte har bloggat tidigare, jag är verkligen dålig, men direkt när jag kommer hem från skolan är jag verkligen inte på blogghumör, FÖRLÅT, jag ska tvinga mig att blogga (; Haha. Men dagen idag iallafall, så hade vi SO-prov, jag tror det gick ganska bra, jag, Ida och Nun satt kvar längst, haha xD Men vi gjorde alla frågor iallafall, det blev väl chansningar, men vi gjorde så gott vi kunde iallafall (: OCH NU ÄR DET EN MÅNAD KVAAAAAAAR! 8DDDDD Till det är den 4'e oktober, dagen då jag får träffa Amanda och se Kevin <3 Kärlek på er! Och Manda och jag ska jaga Kevin när vi har träffats i MÅNGA timmar! 8D För jag har bestämmt att vi ska träffas tiiiiidigt! Jag känner mig jättesnurrig just nu.. Jag vet inte varför, men minns ni när jag sa att jag ville bli sjuk? Jag har ångrat mig, men jag har en känsla av att jag kommer bli det nu, även fast jag inte vill ._. och nu till helgen är det ju marknad, jag hoppas jag orkar dit ;'o så, jag ska inte bli sjuk nu. Så är det bara. Men just nu har jag ingen aning om vem jag ska gå med. Fan. Det löser sig nog. Men det var jävligt taskigt iallafall! :o
Jag bloggar senare, jag är inte på humör nu. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0