Grattis Pappa♥

Idag fyller min käre pappa år. Det blir ingen fest direkt, men jag ska väl försöka att inte datanörda alledeles för mycket för hans skull, bara när han har gått och lagt sig ;) Haha! Men grattisgrattis ^^'
Idag var det världens roligaste engelskalektion, jag har aldrig skrattat såhär mycket på en lektion! Jag bara bröt ihop x'D Speciellt åt den där jävla bakelsen i soffan! AHAHAHAH X'D
Vi bytte ju även platser i klassen idag, jag sitter bredvid Ida, och bakom oss sitter Nun och Hanna! Jag undrar hur länge vi får sitta så!? xD Haha, men det var iaf jääävligt kul! Och imorgon åker jag, Ida, och Hanna in till Nun, som jag kanske redan har sagt? Men det ska bli skitakul iallafall

Och idag var det NO-prov också. Jag tror det gick.. Sådär. En grej är jag säker att jag har fel på. Och defenetivt mer än en grej har jag fel på x'D Men får se hur det går ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis Pappa 8DD <3

2009-09-25 @ 19:30:24
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/
Postat av: samuelsälskling<3

grattis pappa, fuck you till amanda! din pappa är bara min pappa, inte hennes! : ( <3

2009-09-25 @ 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0