Gjorde om texten (:

Hade lite tråkigt nyss, så jag försökte förstå mig på hur man fixar design, även fast jag redan kan, så vet jag ju inte vad allt betyder, men jag grejade litemed texten, jag ska nog fortsätta senare.
Jag älskar bilder på folk som pussas! Haha, nejmen, det ser så fint och mysigt ut, :]



Aaaaaw, <3
Nu ska jag gå och se filmen, ikväll blir det mammas älskade tonfisksallad med vitlöksbröd!♥ Jag vet, tonfisksallad, det låter inte alls gott. Men det är fan något bland det bästa som finns, iallafall mammas sort♥ Men inte än, för nu blir det film och Toblerone! 8D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tonfiskssallad är ju godast! :O <3

..

Älskar tonfisksallad 8DD

2009-09-12 @ 15:52:17
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0