Fyfaan!

Nu när jag har sett Män som hatar kvinnor.. Så är min enda tanke. Fyfan! Shit vilka jävla äckel det finns! Asså, ursäkta mig men vafan! Tänk att man kan bli behandlad så!? Jävla idioter. Äckel. Och tänk sen att spela in en sån här film? Ganska hemskt, huh!? Jag vet, det är ju "bara" en film, men ändå! Sånt här händer ju på riktigt. Att ens ordet våldtäckt kan finnas. Det är förjävligt!

Nu till något helt annat tycker jag. Nagelpennan. Eh jo, den var.. Urusel. Dom där kommentarerna som jag la in stämde verkligen, den funkar ju inte ens? Herregud. Mycket bättre med vitt nagellack isåfall. Så det ska jag göra nu, måla naglarna, med vitt nagellack. Får se vad som händer sen, kommer nog inte vara uppe så himla länge, känner mig rättså trött, och imorgon ska jag upp vid halv 9-9. Pappa och jag ska åka till Ida och hämta upp henne och Hanna så åker vi in till Filipstad :) Hoppas det blir en kul dag, men det brukar det ju bli när jag är med dom♥


Kommentarer
Postat av: idaidaida

min brorsa sa att det var den bästa filmen han någonsin har sett, och han har typ sett, alla filmer som finns i världen, jag överdriver inte :P

2009-09-21 @ 19:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0