Fujidirekt

Nu håller jag på och väljer bilder, jag ska nämligen beställa en almanacka, men bara Kevin-bilder♥ Jag måste säga till mamma och pappa först, men jag antar att jag får eftersom det är mina pengar som försvinner. Jag köper på Fujidirekt, och det kostar 129,00 kr för en 20x30, och 159,00 kr för en 30x45. Jag har ingen bra koll på storlekar, men jag tror jag ska ta en 20x30, den andra är nog väldigt liten! Tror jag iallafall... Haha ;) Men jag tar den största så får vi se :D Så nu sitter jag och väljer bilder och pratar med Manda :'3 Rüligtrüligt! Jag hoppas bara inte att dom bilderna jag tar, som är ganska avlånga, t.ex. den här:



Tänk om dom blir utdragna, på sidan, så bilderna blir värsta tjocka D': Jag vill inte slösa 150 kronor på det :'C Någon som vet hur det kanske kommer bli? (a' Men jag testar iallafall (: Om dom blir tjockisar, ska jag kräva pengarna tillbaka! 8D Vill ni också köpa något därifrån? Gör det här! Men först måste du bli medlem, och det blir du här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0