förlåt!

Att jag inte bloggade något idag! Det var en vanlig skoldag, en lång dag. Slutade 20 över tre :'C Och efter det, hämtade mamma mig för vi skulle lämna in bile i Kristinehamn, den skulle fixas och grejs x'p Men jag ville iallafall med eftersom jag inte har något annat för mig^^ Sen kom vi hem, och gjorde i princip inget, var verkligen inte på blogghumör! F'låt! Det var också någon som ville att jag skulle blogga mera!
Såhär är det, jag försöker blogga, när jag har något att blogga om. Jag är ingen bloggexpert, jag gör det bara för att det är kul. Och jag är rädd att det ska bli för ointressanta saker att läsa om. Plus, att jag går ju i skolan, och ska nu försöka satsa mera på den. Så det blir ju bara på eftermiddagarna jag bloggar, på morgonen är jag alltid stressad och har mycket att göra. Men, jag ska försöka blogga mer, om folket vill? ;) Så, så ligger det till.
Imorgon kommer det tyvärr inte bli bloggande heller! :'/ Jag kommer hem efter klockan 6 någon gång, jag ska nämligen va med Fanny efter skolan♥ Så det blir sen eftermiddag eller på kvällen jag skriver. Ni får lov att stå ut! Jag har ett annat liv också, tro det eller ej (;
Och Kevin är borta från Labyrint! Fan också! Trodde han skulle vara kvar längre juh :'/ Men.. Han behöver inte det säger vi! Han har ju oss fans, right? ;)
Nu ska jag snart sova tror jag. Puss och kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0