Nagelpenna

Det blev inget med stan imorgon, istället blir det (antagligen) på måndag :]
Jag kom på att jag måste fixa mina naglar igen! Gösh, jag har ju inte testat min vita nagelpenna än som jag köpte i Karlstad sist jag där, kanske bäst att testa den nu? Eller vad tycker ni? ;) Alltså den som man ska ha längst ut på naglara så det blir fint och vitt :]
Men jag börjar allt fundera hur "bra" den där pennan kommer att funka, jag läser nämligen kommentarer på en sida.. Hmm, dom flesta verkar inte gilla nagelpenna!






Hmm.. Men det beror väl kanske på vilken penna man har, eller? Jaja. Jag ska iallafall testa min senare :)
Och sen ska mamma också göra räkmackor!♥ Älskar verkligen hennes räkmackor.
Men nu ska jag försöka dra mig härifrån och hitta på något annat, hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0