Film!♥

Nu måste jag ju bara visa upp mitt finfina äpple jag åt förut, så gölligt :']



Eh, typ :}
ODSGBNAKSJGDNM, Ida skickade nyss världens sötaste bild, från gamla tider, när vi var yngre, då det inte fanns något att oroa sig över, då man bara hade det kul. Okej, jag var inte en jättehet människa, men så fort hon skickade bilden blev jag förälskad i den.



Jag älskar dig Ida, du betyder så himla mycket. Tack för att du finns, hoppas du förstår hur tacksam jag är över att du alltid finns där





Nu ska jag se den bästa filmen som jag fick halvt damp när den låg på köksbordet när jag kom hem från skolan, 88 kronor, PHA. Den är så fin. Alla borde se den, jag lovar, du ångrar dig inte.



Jag har aldrig sett hela filmen tror jag, första gången gick den på tv, då såg jag inte helt från början, utan det hade gått några minuter innan jag slog på tv'n. Andra gången gick den också på tv, då såg jag nästan ifrån början, men missade också lite i mitten tror jag. Tredje gången såg jag den med Nun, då hade jag varit vaken hela natten innan, så då somnade jag lite då & då, okej, nu ska jag inte ljuga, jag sov.. Mer än hälften av filmen (A'
Eh, vi får se om jag lyckas se hela filmen idag! 8D Det ska nog gå.
PussPåEr!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer alltid vara en jätte het människa sanna :D iaf i mina ögon, och dom som inte ser det är blinda! (:

älskardig <3

2009-09-19 @ 18:01:34
Postat av: Anonym

// ida xD

2009-09-19 @ 18:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0