Det bästa med helgen är..

..att man vaknar, tänker, neeeej! Måste upp till skolan! Sen kollar man på klockan, ser att den står på 10.27 och vet att idag, idag är jag fri!

Haha, ja, det där var min fina beskrivning på helgen :'3 Überfint. Idag så händer det inte mycket, skönt. Dom senaste helgerna har jag inte varit hemma hela helgen tror jag.. Kanske inte blir så nu heller, men idag, lördag iallafall♥ Jag har ju absolut inget emot att inte vara hemma, men ibland kan det vara skönt att bara vara ensam, eller vad tycker ni?
Nyss kom tre stycken "nya grannar" in. Min farbror, och två av hans squaredance-kompisar. Dom ska bo i farmors sommarstuga som är precis bredvid mitt hus. Jag har ingen aning om hur länge dom ska vara kvar, men det blir väl ett tag :)





Jag bjuder på en ganska nyvaken Sanna, som försöker gömma sig litegrann! 8]
Nu ska jag sätta på mig kläder och allt såntdär, sen måste jag hänge med i det "coola" snacket med pappa, min farbror, och hans två kompisar i köket.
Puss&Hej!

Btw, jag älskar A walk to remember.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0