Ahahahahaha!♥

Nu ikväll har jag duchat och bara kollat lite på tv och sådär. Jag kollade lite Idol också, då kom den här charmiga killen! Haha, jag skrattade tills jag grät, så himla skön!



Det där var riktigt roligt.. Erkänn? :D
Imorgon är det någon sportdag i skolan. Alla som vill får vara med och tävla i olika friidrottsgrenar. Jag ska inte vara med på något. Haha! Men det blir en hel utedag iallafall.
Just nu har jag otroligt ont i magen, och i sidan av ryggen, jag vet inte vad det är! Och så har jag ont i halsen, lite lite förkyld är jag, men inte så mycket. Puh! Skönt också att det snart är helg, slipper gå upp på morgonen. Det här helgen ska jag nog bara ta det lugnt, och inte göra någonting. :) Det är allt bra att ha det så ibland! Eller vad tycker ni?
Nu ska jag ta och lägga mig i sängen, kanske läsa lite eftersom jag måste ha läst ut en bok nästa vecka, hör till skolan. Så, när jag har gjort det ska jag sova, godnatt på er allihop!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0