Ah, dusch kära dusch♥

Nu har jag nyss haft en fin dusch och klippt naglar och massa annat i typ två timmar! :D Sköntskönt.
Nu ska jag göra situps, 70 tror jag. Nu har jag kommit in i en såndär fas där jag inte ska äta nåt godis. eh. Men, på lördag ska jag ju förmodligen till Nacka, och köpa kläder kanske? Då vill man ju ha liiite finare form iallafall. Jag har ju ganska lätt att gå upp och ner vikt, och fort går det, bara man gör på "rätt" sätt ;) Så Manda, på lördag kommer jag tyvärr inte äta så mycket godis :'C Men du får stå ut med mig (; Jag kan äta lite, för din skull^^'
Så nu ska jag göra situps, det passa väl bra efter duschning och massa grejer?^^' jag vet, jag är smart, men jag blir faktiskt inte så svettig av situps!
Så när jag har gjort det ska jag nog bara ligga och lyssna på musik och tänka på massa grejer tills jag somnar♥
Längtar så in i helvete till Lördag och Söndag♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0