Vaaccciiiiin!

Idag efter skolan vaccinerade jag mig mot livmoderhalscancer, det kan vara bra att ha ;) Kändes som om man blev bedövad i armen O.O Haha!
Igår var det iaf jättekul med Ida, vi skrattade mycket (; Och hon gjorde en jättefin video om oss, med bilder på oss :D Haha! Den är askul om man kan vår humor ;'D



Sanna Banna Banan & Ida Klister Öronmuff <3 (:
Btw, finns här för dig Ida! Det vet du! :/ <3
Men det var riktigt kul ändå :)
Nu måste jag verkligen öva inför SO-provet imorgon! Det kommer gå jättedåligt efter som jag inte kan någonting alls! Så det är bäst att öva nu.. Det handlar om egypten. Men vad fan är Konungarnas och Drottningarnas Dal? O_O I've got proooobleeemms...
Jag får ta och försöka nu iaf! PussPåEr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0