Test!

Hade  lite tråkigt, så jag gjorde ett test ^^'

OM DIG


Namn - Sanna Eklund
Bor - Utanför Filipstad
Syskon - Inga DD8
Ålder - 13
Född - 15 augusti 96
Ögonfärg - Grönblåa typ :p
Längd - 157 cm
Sko strl - 37-38
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Lejon vafan :D
Hårfärg - Typ mörkblond
Födelseort - Karlstad


DAGENS
Låt - Michael Jackson - Man in the mirror
Saknad - Kevin DD8 Mah. Och flera kompisar :CC
Kläder - Trosor, bh, strumpor, svarta mjukisbyxor, t-shirt med slips på ^^'
Mat - höh.. Vet inte.
Köp - Ingenting
Göra sen - Packaa 8DD
Godis - inget alls(:


SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - Nej
Tycker du om godis - Ja, det mesta
Hur många ggr i veckan äter du godis - Det är olika, försöker att inte äta mkt alls >.<
Äter du ofta nyttigt mat - Höh, jag vet inte ens vad som är nyttigt av det jag äter x'D
Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej D8
Du ger mycket komplimanger till andra - Fråga alla jag känner
Är du nöjd med ditt förnamn - Ja
Du tycker du själv är smart - Det beror på vad man menar med smart? I skolan duger det väl, annars, eh, nej! xD
Vad är sämst hos dig - Mina höfter.
Vad är bäst hos dig - Ja.. Jag är bäst när jag är flummig! Fast då kan jag nog va rätt jobbig också.. Men skitsamma, när jag bli flummig är det bäst 8DD
Har du bra självförtroende - Nej ;C
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Alldeles för många.
Du tycker om att vara med det andra könet - Det beror väl på vem det är?
Känner du dina grannar bra - Ja
Är du en Björn Borg-fjortis - Nope.
Gillar du skolan - Inte lektionerna, men att träffa alla, och det är ju viktigt.. Men jag gillar det inte speciellt x'D
Har du någon gång skolkat - Ja
Spelar du något instrument - Nejj
Sporter/aktiviteter har du gått i - Hmm.. Bowling, tråkigt. Linedance, kul. Men ibland tråkigt.
Har du några tatueringar - Nej
Hur många ggr tittar du dig i spegeln per dag - Vet inte :p
Tycker du om djur - Jaa


BRUKAR DU

Sova - jo
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Snusa - Nej
Klä dig i svart - Det gör väl alla nån gång?
Lita på folk - Några personer, ja
Drömmar mardrömmar - Nej
Gå i skolan - Ja
Gå i kyrkan - Neesh D8
Ljuga - Inte ofta
Vilja dö - Nej


HAR DU
För många vänner - Nej (;
Någon psykisk sjukdom - Nöpp
Skadat någon - Hrm.. Har jag nog ja.
Färgat håret - Slingor,
Några piercings - Öron
Nägra tatueringar - Nej, och den här frågan har redan varit juuu!
Egen dator - Ja
Gjort bort dig rejält - Antagligen har jag det, jag menar, jag är ju JAG!?

ÄR DU

Snäll - Det kanske jag är.. Mwaha
Snygg - Enligt mig, nej
Söt - Enligt mig, nej
Kort - Avgör själva. 157 cm
Klantig - Höh.. Ja .__. 

OM DIG


Namn - Sanna Eklund
Bor - Utanför Filipstad
Syskon - Inga DD8
Ålder - 13
Född - 15 augusti 96
Ögonfärg - Grönblåa typ :p
Längd - 157 cm
Sko strl - 37-38
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Lejon vafan :D
Hårfärg - Typ mörkblond
Födelseort - Karlstad


DAGENS
Låt - Michael Jackson - Man in the mirror
Saknad - Kevin DD8 Mah. Och flera kompisar :CC
Kläder - Trosor, bh, strumpor, svarta mjukisbyxor, t-shirt med slips på ^^'
Mat - höh.. Vet inte.
Köp - Ingenting
Göra sen - Packaa 8DD
Godis - inget alls(:


SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - Nej
Tycker du om godis - Ja, det mesta
Hur många ggr i veckan äter du godis - Det är olika, försöker att inte äta mkt alls >.<
Äter du ofta nyttigt mat - Höh, jag vet inte ens vad som är nyttigt av det jag äter x'D
Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej D8
Du ger mycket komplimanger till andra - Fråga alla jag känner
Är du nöjd med ditt förnamn - Ja
Du tycker du själv är smart - Det beror på vad man menar med smart? I skolan duger det väl, annars, eh, nej! xD
Vad är sämst hos dig - Mina höfter.
Vad är bäst hos dig - Ja.. Jag är bäst när jag är flummig! Fast då kan jag nog va rätt jobbig också.. Men skitsamma, när jag bli flummig är det bäst 8DD
Har du bra självförtroende - Nej ;C
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Alldeles för många.
Du tycker om att vara med det andra könet - Det beror väl på vem det är?
Känner du dina grannar bra - Ja
Är du en Björn Borg-fjortis - Nope.
Gillar du skolan - Inte lektionerna, men att träffa alla, och det är ju viktigt.. Men jag gillar det inte speciellt x'D
Har du någon gång skolkat - Ja
Spelar du något instrument - Nejj
Sporter/aktiviteter har du gått i - Hmm.. Bowling, tråkigt. Linedance, kul. Men ibland tråkigt.
Har du några tatueringar - Nej
Hur många ggr tittar du dig i spegeln per dag - Vet inte :p
Tycker du om djur - Jaa


BRUKAR DU

Sova - jo
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Snusa - Nej
Klä dig i svart - Det gör väl alla nån gång?
Lita på folk - Några personer, ja
Drömmar mardrömmar - Nej
Gå i skolan - Ja
Gå i kyrkan - Neesh D8
Ljuga - Inte ofta
Vilja dö - Nej


HAR DU
För många vänner - Nej (;
Någon psykisk sjukdom - Nöpp
Skadat någon - Hrm.. Har jag nog ja.
Färgat håret - Slingor,
Några piercings - Öron
Nägra tatueringar - Nej, och den här frågan har redan varit juuu!
Egen dator - Ja
Gjort bort dig rejält - Antagligen har jag det, jag menar, jag är ju JAG!?

ÄR DU

Snäll - Det kanske jag är.. Mwaha
Snygg - Enligt mig, nej
Söt - Enligt mig, nej
Kort - Avgör själva. 157 cm
Klantig - Höh.. Ja .__.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0