Öhm, leskigt? DDDD8

Idag var jag och mamma in till Filipstad :)
Vi köpte lite grejs, och mamma köpte ansiktsmask till mig, så jag inte ska ha så torr hud! D8 Ska nog testa den sen.
Haha, men när vi skulle åka, då kunde inte mamma öppna sin dörr på förarsidan på bilen, men alla andra dörrar gick att öppna, och hon testade med allt, men det gick inte! Då blev hon tvungen att klättra in från passagerarsidan till hennes säte, och ni kan ju tänka er som har träffat min mamma, hon klättra i en bil! Ja, det såg lika konstigt ut som det låter ;) Men sen iaf, så när vi hade kommit halvvägs, då lyser det en lampa på displayen om att en dörr är öppen! Då var det den dörren som inte gick att öppna som hade öppnat sig, när vi åkte i bilen O.O Och ännu lite senare, märker vi att det lyser lampor över oss, som inte vi hade tänt O__O det spökar verkligen i vår bil! Någon som vill åka med? ;)
Hahah, men sen, när vi skulle åka hem, då såg vi en gubbe på parkeringen, och han kom inte heller in i bilen ;'o Han stog där och ryckte i handtaget på dörren till förarsidan. Precis samma som mamma förut. Haha, läskigt eller vad? Men han kom in till slut, stackars lilla gubbe! (;
Haha! Men det var ju ganska.. Eh.. Leeskigt O.o
Jäjä, nu ska jag gå och äta. Ha't bra alla! (:


Kommentarer
Postat av: Såfia

Aw. Eran bil är kol

2009-10-28 @ 19:21:45
Postat av: ida

ahhaha, din mamma? klättra i eran bil, jag tror jag dör x'D fan för dig sanna!

jag kunde ha levt hela mitt liv utan den synen e huvet -.- suck..

2009-10-29 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0