Mwohoho..

Hej alla!
Idag har det varit en shelt normal, ganska tråkig, dag. Men på SO'n skrattade jag som fan 8D Och Nun slog mig :'CCCC På fredag har jag SO-prov, och just nu kan jag.. Ingenting. Så jag vet inte hur det ska gå, men jag får väl plugga, plugga, plugga! Men imorgon blir det roligare, för då ska Ida förmodligen med mig hem, och är köttfärssås och pasta ;) ♥ Ida är inte lite beroende av det heller? (; På tal om Ida fick jag rolig info av henne idag 8'DD Grattis Idaz. :]
Senare måste jag duscha, och så har jag lagt ner en penna i jackfickan eftersom någon har snott min, så slipper jag låna Nuns (; Mawahahah..


Kommentarer
Postat av: patrik

hahahaha, ska radera lite nu, har inte ens läst hälften xD

2009-10-13 @ 18:07:25
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0