Mental sickhouse

Hmm.. Vad heter egentligen metalsjukhus på engelska? Inte mental sickhouse iallafall! Vem var det egentligen som kom på det? Ida eller Nun.. Vem? ;)
Detta är historien om mental sickhouse!
"Det hela började.. På matten idag, vår nye klasskamrat Lennart, som kommer från tyskland, som bara pratar engelska, satt ensam vid sin bänk. Jag och Ida gick fram till honom och jag frågade 'Hey, do you wanna sit with us?', det ville han. Så började vi skratta och snacka. OCh Nun drog fram sin stol så vi satt i en liten hög vi 4. Och Ida var väldigt nervös, för hon skulle göra något intressant efter skolan ;) Så hon var väldigt.. eh, konstig.. xDDD (förlåt Ida 8D) Så Nun försökte komma på vad 'mentalsjukhus' hette på engelska, hon ville nämligen berätta för Lennart att Ida borde åka in på ett sånt :3 Så då var det någon av Ida & Nun, erkänn, vem var det? 8D Jag har för mig att det var Nun.. Aja, iaf, så sa Nun då (säger vi xD) 'Ida have to go to a mental.. sickhouse!' Och alla dog av skratt.
The end."
Det var väl en fin historia? :D Hahaha, men det var riktigt kul iaf :] Men vad heter det egentligen? O.O Jag har undrat det ända sedan det här hände.. Men Lennart var iaf väldigt snäll och bra på att rita :D Haha! Eller var tycker ni.. Tjejer? ;) Mwah.
Annars idag har det väl varit en väldigt intressant dag! :33
Angående bloggen som jag pratade om igår, den som jag och Amanda ska skapa, så ska vi väl försöka ordna det idag tror jag :3 Har fortfarande lite problem med namn, men vi har lite grejer ändå! Men har ni några förslag på namn? :) Skulle va kul :D

PussPåEr♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0