Jävla lögnare!

Igår fick pappa ett mail från min lärare, där det stog såhär!

"Hej

Vi har idag hört ett rykte från rektorn om att Sanna har tjuvrökt.
Egentligen ska man inte tro på rykten eftersom vi inte har sett det
själva men kan du fråga Sanna? För övrigt sköter sig Sanna bra och
kommer i tid.

mvh Elizabeth och Kenneth"

Fyfan! Vem sprider sådana rykten? Ida hade fått ett likadant.
Jag vet att jag inte har gjort det, och så är det bara. Vilken stil!

Men nog om det, nu till något roligare! Jag sitter i bilen påväg till Stockholm 8DDDDD
Kommer antagligen vara där någon gång efter 11, och jahg har inte fattat att jag ska träffa Amanda än, och ni vill inte veta hur jag kommer bli när jag väl har fattat.. Ehhmm.. Jag kommer börja skrika och sjunga här i bilen och bli alldeles galen! Hahaha, så blir det bara ;)
Hon är så göllig och städer hela henes rum för att jag inte ska få någon allergichock, men det ska gå bra! Och vi ska ju inte ara inne hela tiden precis, vi ska ju till Nacka! :D Jihaaa! gud vad jag längtar till jag får krama henne! :] Och vi har bestämmt att så fort vi ser varandra ska hon peta mig i magen, och jag ska peta henne i pannan ^^' Sen ska vi kramas och prata med varandra såklart! :D Haha! det ska bli otroligt intressant det här.. 8DDDD
Sen ska jag se om hennes dusch fungerar, måste ju vara ren när man ska på musikal imorgon! GAH, längtar ihjäl mig till det också, världens bästa helg kommer det bli, det kan jag lova.
Jag kommer ju inte uppdatera så mycket, men det får ni fan ta och stå ut med! Hahaha! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0