Jag + Mattant = ALDRIG

Idag hjälpte jag och Ida till i köket på skolan. Vi gjorde inte särskilt mycket kan man väl säga xD Men, nej usch, jag ska aldrig bli mattant! Never.
Jag vet att jag inte har bloggat mycket alls de senaste dagarna D8 FÖRLÅT. Men jag har inte varit på humör för det. Men jag ska skärpa mig. Jag lovar. Och det är heller inte särskilt kul för er att läsa om massa onödiga saker, eftersom jag typ inte har någonting att blogga om! Så det är inte så kul att läsa massa skit. Nejnej. Men jag ska iallafall försöka :]
Jag lovar.
Imorgon fyller mamma år! Så det kommer väl lite folk :3 Inte mycket, men något iaf!
puss-&-kram


Kommentarer
Postat av: hannah dahlberg<3

haha xd du passa bra som mattant sanna lila! xd<3

2009-10-13 @ 16:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0