Jag är så jävla lycklig!

Det har varit världens bästa helg!
Jag älskar Manda!
Jag älskar Kevin!
Jag älskar Mandas familj!
Jag älskar mina föräldrar!

GAASH <3
Igår, lördag, träffades ju Manda och jag för första gången, och det var så jävla kul! Så fort jag hade kommit ut ur bilen hoppade hon på mig 8D Nåh, så söt! :3
Hon fyller ju år om typ en månad, så jag gav henne en födelsedagspresent nu, en Michael Jackson t-shirt ;)



Hon verkade gilla den ;)
Sen visade hon mig runt och det tog inte lång stund innan vi åkte bussen in till Nacka, skulle jöh shoppa! Vi satt längst bak i bussen och kollade på intressanta folk!



Och så kom hennes roliga klasskompis förbi i en bil, men det märkte hon inte förrän efter vi hade gjort slängpussar till klasskompisens pappa 8D
Sen vandrade vi runt i Nacka och provade roliga saker! :) 




Vi köpte likadana mössor och vantar också, asmysiga! <3



Vi satt i en väldigt läskig massagestol.. :3



Och vi åt hamburgare bredvid Blondinbella och hennes kille 8D aahhaha, bara vi som fattar, jagvet! Men det är värt att nämnas ;)
Och justja, dom gigantiska smoothisen får man ju absolut inte glömma! Dom var äckligt stora O.O
Sen efter ett tag åkte vi hem, och då duschade jag och så träffade jag coola tvillingen Mattis! ^^ Och vi åt tacos, och gjorde en grej som är omöjlig att förklara xD Hahaha, det på golvet vetdu ;) Och så pratade vi om allt och alla, sen vid 3 - 4 somnade vi. 
Imorse vaknade jag vid 9, herregud så tidigt O.O Då vandrade jag runt lite i huset, och klockan 11, då jävlar skulle vi till Göta Lejon (<3) och se HSM med KEVIN.
Fyfaaan vad duktig han var. Fyfan vad duktig han är! Han sjunger så himla fint, och han är ju bra skådespelare också =D Man blir så glad av att se honom på scenen. Den utstrålningen han har bara.. AAH. Och så nära man var! Det är helt otroligt. Man blir rörd bara av att se honom, allt han kan, den svenskan han kan. Det han vill. Det han har klarat. Kevin Borg, det finns ingen, ingen som honom! Jag visste att han skulle vara bra, jättebra, men såhär bra!? Nej det trodde jag inte. Han går över mina förväntningar! Kärlek <3



Självklart var hela musikalen bäst, alla skådespelare. Men Kevin, ja, ni vet ju hur jag är, right?
Det var egentligen meningen att jag och Amanda skulle stanna ett tag vid Göta Lejon, och jaga Kevin! Men nehe, då säger mamma att vi är tvugna att gå O.O Jaha? Tack för den! Underbart.. Men aja, chansen var ju inte stor att man skulle få träffa honom, men ändå ;) Jag är så himla nöjd över allt det här, över att jag överhuvudtaget fick.
Tack till er som har gjort den här helgen underbar. Ni vet vilka ni är.
Älskar er <3

Det ska inte dröja länge innan jag får träffa dig igen Manda! Usch, vill ju inte fortsätta åka i den här bilen :C Vill tillbaka, men det gör jag, jag kommer tillbaka, inte idag men, snart :) <3



MandaaazMandiiiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0