Jag & Amanda♥

Nu bloggar jag igen!
Tänkte berätta lite om dom ruuuliga dagarna jag har haft, med Storsnorre / Amanda. :)
Igår kom jag till henne vid 1 typ, och då fick hon en teckning som jag hade lovat henne. Och så försökte vi ta lite normala kort, men det gick ju som det gick! Sen efter ett tag gick vi ut, och så gick vi till vattnet och tog ännu mera kort.. Mwiip :3



Sen gick vi och köpte godis! Massa godis! Sen stack vi till Mandas gamla skola, och så försökte hon lära mig att snurra på en snurrgunga, men det var leskigt. Det var för svårt! DD8 Så vi gungade på den 'jättestora' gungbrädan istället, och där dog jag verkligen av skratt! Ahahah. Och så var det några väldigt leskiga barn på dagiset bredvid oss, och dom pekade och pratade om oss >.< Elaka barn. DD8 Sen frös vi ihjäl, så vi gick hem till Manda igen. Då kom vi på att vi skulle göra en egen film! Som vi sen skulle snabbspola.. ;) Så det gjorde vi, helt klart 8'D Mandas snella tvillingsyster, Mathilda filmade!
Ni måste kolla! Det är värt det C:



Sen gjorde vi tacos, vi åt medans vi kollade på Idol! Det var otroligt tråkigt ._. Så vi kollade i typ en halvtimma, sen tröttnade vi, så vi gick och klippte ihop filmen och sånt. När vi var klara med det så gjorde vi lite andra onödiga saker 8'D Sen sa Mathilda att vi skulle följa med och låsa boden, och vi sa 'Ja, snart'. Och stackars Mattis somnade på golvet D'8 Och vi satt och läste idolbloggar och masserade varandra! :')) Efter en och en halv timme väckte vi Mattis och gick ner och låste boden med henne. Och någon gång mitt i natten kollade vi på "A walk to remember", som Manda genast blev kär i. När den var slut somnade vi typ direkt. 
Idag vaknade vi runt 11, och då bloggade vi i vår blogg som vi har tillsammans. Vi gjorde det va? xD Sen gick vi ner och fick god frukost, och såg på A walk to remember - igen. 8'D Kärlek på filmen <3
Och då var det inte långt kvar till jag skulle åka. :C S vi städade och sånt, sen kramades vi och sa hejdå. :''c
Men jag kommer tillbaka! Var så säker! 8DD





Elskardig, Moi Moi.♥


Kommentarer
Postat av: Putte

aha härligt:D



det e fint där: ligger rätt långt ifrån mig;)

2009-11-01 @ 00:16:16
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha Sanna, jag heter Moimoi x'dddd

2009-11-01 @ 17:41:00
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0