Imorgon..

Åååh imorgon!
Då drar jag till Stockhooolm, till Amanda 8D Fan vad jag längtar! Även om jag inte har förstått det än, jag har verkligen inte fattat att jag ska dit och träffa Manda, haha, det känns så overkligt. Imorgon. Men det ska bli av iallafall! Så jävla bäst! Jag längtar ihjäl mig;__;
Så idag blir det att packa packa packa. Och min farbror kommer hit idag, han ska lämna hans bil åt pappas jobbarkompis som ska fixa den.. Och så ska han åka med oss till baka till Västerås, där han bor, imorgon, så fortsätter jag och pappa till Sthlm♥
Annars vet jag inte vadjag ska hitta på idag. Jo, jag lovade farmor att jag skulle hämta tallris som hon skulle ha på balkongen, så det får jag väl lov att göra också ;)
Jag laddade nyss ner tre låtar, med Kevin, som han sjöng innan han kom till Sverige.



Den på maltesiska är fin tycker jag, även fast man inte förstår något ;) haha! Men det är ju bara att översätta :D
Nu är jag hungrig, så jag ska äta något :3
Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0