Ida Klister Öronmuff 8'DDDD

Just nu är jag med Ida Klister Öronmuff :] Vi har det jätteskojjigt ^^' men just nu ligger hon och sover fast hon får sms hela tiden.. Av.. Samu*l. Hoho. Jag kan tyvärr inte avslöja vem!
Vi kollade igenom mina bilder förut, och vi hittade en väldigt intressant bild, väääry intressant. Och rolig, men den är inte rolig om du inte fattar vår humor DD8



Det var riktigt kul iaf =D
Nu ska jag ta och ha modevisning med alla hennes saker som hon har med, men först ska jag tvinga henne att läsa det här inlägget, och jag har en känsla av att hon kommer äääälska smeknamnet! :D 
Just nu tar hon en kaffetablett och skriker 8D 
Hon fick ett ritblock av hennes pappa igår som kostade 34.50, men egentligen kostade det 34.90! Alltså 35 kr. Men nu måste jag tvinga henne att läsa, pusshej! 8'D


 


Kommentarer
Postat av: ida

YEY :D<3

2009-10-14 @ 18:12:54
URL: http://thaeklunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0