Halloj!

Hur är det med alla idag?
Med mig är det superbra :) Skolan gick väl ganska fort, men jag kom 20 minuter för sent till NO'n! Jag haaatar min mentor (a'  han berättade i tisdags att No'n och lunchen har bytit plats på fredagar, och då gick jag och åt mat med mina kompisar, på den tiden vi egentligen skulle haft NO, sen så visar det sig att det var bara den andra gruppen som jag inte går i, det vara bara den gruppen som hade bytt! GAAH, hata Kenneth. Fattade ni nånting? (a
Men annars har dagen rullat på, efter skolan gick jag och Hanna runt på stan och sjöng Abba-låtar högt! ='D <3 Eftersom vi kollar på Mamma Mia på engelskan :'3
Och inatt hoppas jag på en rolig natt med Manda ^^' Misstoooolk!? 8DDDDD Nejmen, vi ska nog chatta inatt, sådär som det var förut.. Men lite skillnad nu då.. :'/ Hoppas ingen blir dötrött bara :''C <3
SO-provet idag också, undrar hur det gick.. Hrm. Dom första frågorna var äckligt lätta, men sen var det alldeles för svårt. Men jag fuskade inte alls ;'o Okej.. Lite kanske! Men inte så mycket ;) Men får se hur det gick, man kan ju alltid hoppas :D


Kommentarer
Postat av: sofia hanna lovisa dahlberg

fan attt vi kom försent!! :@ jävla kennth!!!!! men efter skolan hade vi ju kul ;D<33

2009-10-18 @ 18:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0