förlåt för ingen uppdatering D:

Men jag har verkligen inte varit på blogghumör de senaste dagarna, det har varit förberedelser för helgen, läxor.. m.m. Men här kommer äntligen en uppdatering 8D
Så, nu om två dygn, då har jag äntligen kramat min lilla Mandhasch 8'D <3 Längtar så otroooligt mycket! Jag kommer som sagt dö när det är 10 minuter kvar innan vi träffas, för det är antagligen då jag fattar att jag faktiskt kommer träffa henne!
Efter skolan idag skulle Ida träffa sin älskade Samuel, jag har ju aldrig träffat honom förut :o Så Hanna och jag smög in op biblioteket där dom var och smög på dom.. *ondskefll blick*, men till sist såg dom oss och då fick jag finally prata med Samuel 8'D Eh, han är ju en rolig filur.. Shiet vad jag skrattade x'D
Idag kom min älskade bok "A walk to remember" :D <3



Nu måste jag gå, har packat idag, och snart ska jag tvätta håret!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Ahaha, Wats up with the Swedish? xD <3

2009-10-01 @ 19:33:52
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0