Musik&Bilder!

Det senaste inlägget blev ett ganska hastigt inlägg, eftersom jag var tvungen att gå så fort! Men nu har jag då tid ;) Jag sitter i bilen, påväg mot morfar i Västerås. Ikväll är det ju Idol, hmm.. Ärligt talat vet jag inte riktigt vad som kommer hända ikväll! xD Vilka som ska sjunga och så, det är väl dom som har gått vidare i veckan, och dom 4 som juryn väljer ut? Eller? Får kolla på tv4! ;)
Nu kom en jättebra låt på radion! Eller jag tycker den är jättefin, så smart som jag är så lägger jag in den på bloggen! ^^'



Och när jag ändå håller på att lägga in låtar så kan jag ju lägga in en till låt, som jag tycker är jättesöt♥



Vad tycker ni om dom här två låtarna? :]
Jag  sa ju förut att jag ville lägga in lite bilder, men hade lagt ner mobilsladden och camen, så då kan jag ju ta och lägga in några få bilder nu! ^^'

Lite omgjorda bilder på mig..






Och här är i örebro, direkt efter jag vaknade förut! 8'D
Jag vet, det är oerhört intressant att veta att jag har varit i Örebro idag! :D



Ser lite konstigt ut kanske eftersom jag tar i farten när vi åker bil men! ^.^

Haha, förut, så åkte vi förbi vägen där man åker in till Ida, och Hanna skulle tydligen med henne hem, då släppte bussen av dom precis då vi åkte förbi där, så pappa tutade som faan, och så skrev jag sms till Ida direkt efter "Hörde ni en bil som tutade nyss?" Hon: "Ja, var det ni? :o" Hahaha :D Så jävla kolt, jag vet. (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0