Amaanda Gästbloggar!

Haalloo!

Ja det är jag som är Amanda och jag ska gästblogga i Sanna Seks/Doi dois/Minisnopps/Skitunges blogg 8'3 Det var bara några av alla mina smeknamn på Sanna 8D Haha, nu undrar ni då säkert vem jag är? Jag är Sannas chattkompis eller inte bara chattkompis försten? Jag kan stolt säga att jag är Sanna Eklunds bästa vän!♥ Jag tänkte berätta lite om mig och Sanna och då måste man ju börja med alla våra flummkvällar vi har haft framför datorn! Haha, bh kvällen eller danskvällen? Vilken var roligast? Jadu, ingentning slår våra flummkvällar lilla du. Och inatt dåå jävlar! 8D Misstolka för gudsskull! Men jag är inte bara väldigt rolig *HOOST* jag är känslig också om ni kollar under bilden ;'>

Sanna, jag vill att du ska veta hur mycket du betyder för mig.. Du betyder oerhört mycket och jag har alltid kunnat vara säker på dig och framför allt med dig! Jag uppskattar så mycket hos dig men om jag ska välja några få av alla bra egenskaper så tycker jag ju självklart om ditt flumhumör, liksom who dosn't? ;D Men framför allt så är du en väldigt bra lyssnare och man ser verkligen att du bryr dig när man berättar saker för dig och du försöker på alla sätt att hjälpa och komma med förslag hur hopplöst det borde kännas för dig. Jag vill bara säga att jag älskar dig och vi ska träffas 100 Miljoner gånger till♥

Men jag måste ju berätta lite om mig också och i mitt liv just nu så handlar det mesta om Michael Jackson ♥ En sån fantastisk människa både på insidan och utsidan! Han gjorde verkligen allt för att göra världen till en bättre plats. Han skrev otroligt fina låtar som verkligen satte stora spår i mitt huvud iallfall! Han gjorde precis allt som jag alltid har drömt om att göra! Jag har så länge jag kan minnas vela göra världen till en bättre plats, jag har alltid börjat gråta och blivit extremt ledsen över vad som händer i världen och han har gjort precis allt jag så gärna skulle vilja göra så Tack Michael ett stort tack till dig som har gjort så mycket och fått skit för nästan allt..♥ Men för att återgå till Sanna min lilla sötnöt så vill jag säga att jag..


Älskar dig skitunge, det ska alltid vara vi två..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0