WHOHO 8'D

Kevin mår bättre igen, och då blir jag glad C:



Just nu sitter jag och läser mina omdömen som kom på pappas mail, jag vill vara förberedd om det står något dåligt C'':
Och jag tror verkligen att jag dör.

"Social utveckling: Du fungerar fortfarande bra i gruppen, lyssnar på instruktioner och visar intresse för ämnet. Du arbetar koncentrerat, och därmed ger du både dig själv och andra arbetsro. Du är hjälpsam mot dina kamrater.
Studieförmåga: Du arbetar självständigt och har lätt för att förstå muntliga instruktioner, du börjar även behärska skriftliga instruktioner. Du använder slöjdtiden effektivt. Du frågar för att komma framåt i tänkandet, vilket är bra.
Resultat: Med nuvarande arbetsinsats så bedömer jag att du når målen i ämnet.
Mål: Fortsätt att träna dig på att arbeta mer självständigt efter de skriftliga beskrivningar som finns till ditt arbete."

 Jag är jättedålig på syslöjd, jag gör fel hela tiden, jag kan ingenting! Fråga bara alla mina närmaste kompisar! (Ida, kommentera om det här förfan!) Och jag sitter typ alltid och pratar, inte lika mycket som förut men ändå, och jag är verkligen JÄTTEDÅLIG, jag överdriver inte, och så skriver hon DET DÄR OOOOOO'; Jag är chockad, men bra att hon skriver sånt som verkligen inte är sant C:
Det där var ruligt 8'D


Kommentarer
Postat av: ida

sa ju att du skulle få bra omdömmen xd

2009-11-24 @ 20:21:01
Postat av: Putte

jaaa det var roligt:D

2009-11-25 @ 19:17:04
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0