Stackars Ida!

Stackars lilla Ida var nästan tvungen att gå hem! D8 För bussen hon måste åka i för att komma hem kunde inte komma och hämta upp henne, och hennes föräldrar jobbade, så hon ringde till mig, men precis då kom min mamma den vägen, när hon hade slutat jobbet, och det var ju fan bäst timing ^^' Annars hade Ida varit tvungen att hem! Och det är ju riktigt långt.
Annars har dagen varit som alla andra dagar, helt okej. Jag slapp gå på tyskan eftersom det var några gubbar som var i skolan och spelade musik, och några andra som var där och pratade om Ungdomens hus. Och han som sjöng hade typ ingen röst alls, den var liten och pipig C: Sen har jag funderat på att permanenta mig igen, större lockar den här gången. Nu har jag ju lockigtlockigt men nu vill jag ha lite större lockar så det bli lite mera vågigtlockigt, om ni fattar? Haha! Jag måste iaf permanenta mig igen, för det är helt rakt uppe på huvudet eftersom håret växer (som tur är!)
Nu ska jag nog ta och sätta mig och kolla lite på "Vänner", jag har börjat gilla det igen, för nu var det så länge sen jag såg det! Även fast jag har sett varje avsnitt typ 8 gånger, vissa avsnitt mer gånger, vissa avsnitt lite mindre. Men man kan ju inte låta bli att älska dom där 6 personerna? <3

Jennifer Aniston - Rachel Green
Courteney Cox Arquette
- Monica Geller
Lisa Kudrow - Phoebe Buffay
Matt LeBlanc - Joey Tribbiani
Matthew Perry - Chandler Bing
David Schwimmer - Ross Geller



Man måste ju bara älska att se alla bloopers! Haha, så härliga människor (:













Krya på dig Kevin <3


Kommentarer
Postat av: Putte

jaa han får krya på si:D

2009-11-23 @ 16:08:51
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahaha, och alla borde tycka synd om mig som " nästan " fick gå hem T_T din mamma ba " men stackars barn! XD

2009-11-24 @ 08:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0