Rolig dag.. 8D

Hejsan ni få som läser min blogg, statistiken sjunker, sakta men säker, varför? Vad vill ni läsa om? ;)
Jag märkte allt att Manda gästtbloggade förut, mwah.. Jag kommer tillbaka och hemsöker hennes blogg, vänta bara 8D
Dagen idag då, det har varit mycket skratt ='D På gympan dog jag, vi körde basketfia, och jag, Nun, Wilma och Lennart (Roland) var ju.. Duktiga. Vi blev utslagna hela tiden, så vi kom inte runt en enda gång runt planen vi skulle ta oss runt ._. Vi förlorade stort D8 Jaja.. Vi kämpade och gjorde vårt bästa! Säger vi.. Sen skrattade jag, Ida och Nun åt massa roliga saker 8D Eller, var dom verkligen så roliga? O.O Imorgon kanske Nun kommer hit ;'D Sen när jag väntade på bussen kom det en gubbe från Lesjöfors och sjöng för mig, det var väldigt trevligt, och massa folk skrattade >>; Mwah :3
Jag kanske kan passa på att visa mitt "snygga" skolfoto, baraföratt liksom (a'



Det är leskigt, jag vet, men ändå :3 Jag har för mig att jag lovade att visa upp det, aja, jag vet inte. Nu ska jag gå och äta, häjsväjs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0