Nu är jag hemma :CC

Jag vill inte vara hemma!
Jag vill vara i.. Stockholm 8'D
~Stockholm i mitt hjärta~
Men nu är man tillbaks i lugnet igen.
Innan vi åkte till farmor så köpte vi en jacka åt mig!



Stadium, 899 :-
Jag betalade inte!
Hah (;
Men sen åkte vi och firade min låtsasfarfar, han fyller år på torsdag. Han fick en telefon av oss.
Sen blev det en bilresa på 18 mil hem igen. Det gick ganska fort faktiskt C: Men jag längtar redan tillbaka till Stockholm D8
Men imorgon händer det nåt ruligt iaf! Ida följer med mig hem^^'



Vi ska göra massa ruligt och göra oss feta 8'D
Men imorgon börjar ju skolan D'8 Jäjä.. Jag kanske överlever.. Kanske..


Kommentarer
Postat av: ida, den snart "feta" kompisen

wiiie, vi ska bli feta, tjoho! :D<3

2009-11-01 @ 20:11:42
URL: http://eminemsflikka.blogg.se/
Postat av: Classy

Haft en bra helg? :)

2009-11-02 @ 01:19:07
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0