Mina vänner, <3

Ni förlåter mig alltid, ni finns alltid där, ni är alltid bättre än alla andra. Ni är bäst! Och ni är mina bästa vänner, ni finns alltid kvar, ni hackar er alltid tillbaka in i mitt liv om vi skulle glida ifrån varandra lite, och jag hackar mig tillbaka in på era liv.
Jag önskar att jag skulle kunna vara en blandning av alla er, allihopa tillsammans, för era personligheter är jättefina, och era utseénden är så jättefina. Men jag är jag, och jag är glad att ni accepterar det, även om jag önskar att jag kunde ändra på mig ibland, (tro mig.. Jag försöker att bli bättre ibland!;)) Jag vill kunna göra er alla glada och nöjda, så att ni mår bra, för ni får mig att må bättre än bäst, jag vill inte förlora någon av er, vad som än händer. Aldrig.

Ida, <3


Hanna, <3


Nun, <3


Melinda, <3


Amanda, <3


Sofia, <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-11-18 @ 19:17:45
URL: http://eminemsflikka.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sötnöt <3

2009-11-18 @ 19:48:41
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0