Massa smycken, OCH FIKA, och farbror Torsten! 8D

Hejhej!
Idag har det varit en jätterolig dag me Ida och hennes mamma :D Dom kom och hämtade mig 20 över 9, och då åkte vi till stället där marknaden var, för Idas mamma skulle sälja smycken där, och plockade upp alla grejer och så, det kom väl lite folk och köpte ;) Efter ett tag åkte Ida och hennes mamma iväg till stan och skulle köpa mat, så dom lämnade mig ensam med smyckena D8 Men det gick ju bra, ingen köpte något då, som tur var!
Sen när vi hade ätit gick jag och Ida och fikade på ett café som låg typ.. Några meter bort, och där fanns det världens finaste änglar, jag älskar änglar 8D <3
Och så var det en jättegullig gubbe som gick jättesakta, haha, han var ju söt när han satt där på sin rullator C: Jag har även lärt mig att om någon skulle tafsa på mig så ska jag köra upp en dator mellan benen på honom 8'DD Hahaha, det är sant faktiskt!
Kärlek på familjen Aronsson!







 


Kommentarer
Postat av: ida

hahha, ja, upp med den bara! farbror torsten ska intefå tafsa på dig! X'D<3

2009-11-22 @ 18:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0