Lust att se något.. Udda?

Då har jag ett perfekt tips. Idas äpple. Igår tog hon en sked, och började gräva sig igenom hela äpplet, så bara skalet fanns kvar typ! Jag vet inte riktigt vad man ska tycka xD Haha, men visst ser det coolt ut (; Ja, nog om konstigheter. Imorgon har vi bad med klassen .___. Något jag verkligen inte ser fram emot, det finns mycket saker jag verkligen hatar med det, men dom sakerna tänker jag inte gå in på, men jag gillar det inte! Men nu tänker jag faktiskt vara duktig och vara med :333 Just nu sitter jag i sängen, och mobilbloggar, ska nog läsa lite i A walk to remember, jag har faktiskt börjat läsa den! Sen ska jag sova. Så, godnatt på er alla!

Kommentarer
Postat av: ida

mitt lilla äpple :D<3

2009-11-04 @ 18:32:08
URL: http://eminemsflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0