Linedaaaance 8D

För några år sedan gick jag på linedance. Det blev ganska tråkigt och för lätt, så då orkade jag inte mer. Så jag slutade. Men igår på festen, så var några av dom jag dansade med där (jag var typ den yngsta!) och dom dansade, jag ville också dansa, men jag kunde ju fan inget längre, visst minns jag stegen, men ingen dans. Och folk sa "Sanna, Sanna, Sanna" Och klappade händerna fr att jag skulle dansa xD Och jag ville, men kunde ju inget! Haha! Men iaf, tillbaka till saken, jag saknar det. Jag saknar att vara hon som kunde linedance. Och stämningen där! Alla galna.. Haha! Jag började dansa när jag var 7, och några år efter slutade jag, och efter ett tag började jag igen, sen slutade jag! Hahah, men nu vill jag börja igen, men isåfall blir det efter jul. Och då tänker jag inte sluta! Aldrig, för då kommer jag ångra mig.
Det gjorde mig ju glad att åka och dansa varje onsdag!
Och ni kanske ser det som något för äldre eller nåt, men det är det inte ;) Det är, nåt för alla :D Även fast det kanske inte är så många unga som håller på med det. Men jag vill ha utmaningar, svåra danser (; Och uppträdandet :D Det gillar vi (y'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0