I'm yoooooouuuuuurs!

Om någon, på något sätt skulle vilja testa tyskaspelet som vi körde på tyskan idag, så gå in här! Jag och Ida var faktiskt väldigt duktiga och klarade det varsin gång C':
Imorgon ska kanske Fanny med mig hem, och efter skolan kanske vi ska äta pizza med Ida, om Fanny vill, har inte ens frågat henne än xD Jag får inte tag på henne, men det kvittar, pratar med henne om det imorgon i skolan istället (;



Jag bara älskar låter "I'm yours", och den är jättefin när det spelas på aukustisk gitarr, utan sång eller något, bara gitarren. Jag hörde den första gången så när Melinda spelade den för mig över telefon på gitarr, utan sång, och det var så fint, så lugnande.
Och här hittade en video på youtube, han är skitduktig ju! Jättebra, men jag tycker inte han borde slå så mycket på gitarren hela tiden >.<




GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0