Ida Klister Öronmuff Porrskål C:

Hello!!
Nu sitter Ida och pratar med sin älskling i telefon, så jag passar på att blogga lite ;)
Vi kollade på en jätterolig sida, hahah 8D Där fanns det tips på lite rolig namn som jag skrattar åt, mwaha, här kommer några av dom ((:

 Bim Bo
Ann Ahl
Per Vers
(och några som förmodligen inte finns..)
Tungh Phung
Maski Hallonen
Snoppi Droppinen

Vill ni se ännu mera roliga namn, gå in här (;
Idag tog jag svininfluensasprutan också, det var flera som "hade så ont" efteråt, men dom flesta fejkade bara, haha (; Men vissa fick lov att åka hem, på riktigt, för att dom inte mådde bra. Men jag kände inte ett dugg! Men nu, för några timmar sen fick jag ont i armen ._. men inte mycket alls C: Så jag antar att jag överlever! Mwahh.
Vi tog lite roliga bilder förut också 8D Och Ida kommer antagligen döda mig för att jag lägger ut några här på bloggen.. Eh, men skitsamma 8'D

  

Är vi inte snygga?!??!?!? 8'D


Kommentarer
Postat av: de ni

Hahha, prutti stinkonen XD

skitkul hade vi :D<3

2009-11-14 @ 19:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0