Ida imorgon :)

Har ni sett det nya programmet "Glee", på 4an klockan 21.00? Jag såg det förut, det var väl.. Sådär, kunde ha varit mycket bättre, men jag gillar ju musikaler och sånt, på tv där dom sjunger, så det var väl en bra sak iallafall 8D




Det dröjer väl inte länge innan jag ska sova, måste lyckas klara av dagen imorgon också! Ida kommer nämligen hit imorgon♥ Så tyvärr så kommer det ju inte bli särskit mycket uppdatering eftersom imorgon kommer jag förmodligen inte ha så mycket tid, men kanske kan försöka :3 Och på lördag ska jag ju som sagt på fest, men jag kanske kan slänga in något inlägg innan jag åker till festen ((: Jag får försöka! Jag märker att statistiken bara sjunker, så jag ska verkligen försöka bättre mig med uppdateringen, lovarlovar!

Pusspåer, och tack ni som fortfarande läser och kommenterar, ni är bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0