Hejsan alla skitpersoner <3

Hur är det med er idag?
Min dag började dåligt, eftersom när jag skulle hänga upp hemnyckeln utomhus, på ett gömställe som jag inte berättar såklart, mwaha, så var det så mörkt ute, så nyckeln ramlade ner i gräset och jag hittade den inte, men, jag stack mig på något vasst och taggigt! Jippie.. Så jag var tvungen att gå till bussen ändå, men nu när jag kom hem så hittade jag den direkt 8'D PUH, tur att ingen hade tagit den eller något, fast vem skulle göra't.. .__.
Idag hade jag låååång rast, så jag, Ida och Nun gick till Ica och köpte godis för Idas och Nuns pengar, (jag ska ta med pengar på måndag och bjuda er, jag lovar! C:) Och vi höll typ på att dö av skratt när Ida köpte en för gammal Sprite, men hon gick och hämtade en ny, och det var skitkul, och sen höll skrattet i sig så det blev en asrolig rast! ^^' Men efter rasten.. Då hade vi den hemska........ Slöjden! Men jag överlevde det också! Fast först virkade jag bara fel, så läraren drog upp allting jag hade gjort ;___; Men jag kom nånstans iaf, en liten bit.. Det är inte mitt bästa ämne precis om jag säger så, ehmm.. C: Efter skolan så gick jag, Nun och Ida till biblioteket och satt där och läste tidningar och roliga historier i en och en halv timme typ, för vi slutade halv ett idag 8'DD
Snart ska jag nog gå och fira att jag har studiedag imorgon med lite chips, muahahha!
Ha't bra flickor och pöjker :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0