OSTPIZZAA!

Nu har jag grävt ner mig i sängen och är redo för lite bloggande! C:
Idag har jag faktiskt inte haft tid för någon dator! Först var det skola, och jag tycker synd om vår lärare! Okej, kanske inte.. Men ändå, det kan inte vara lätt att ha den sista lektionen på hela veckan! Alla är trötta, och antingen väldigt flummiga, eller så orkar vi bara inte bry oss om att lyssna. Det kan inte vara lätt att ha sista lektionen för veckan! Haha! Men iaf, efter skolan skulle ju Fanny med mig hem, men det gick inte för henne, så Ida och jag gick till en pizzeria när den dryga engelskalektionen var slut, och den dryga dagen var slut, och så satt vi där och skrattade, och förskte äta, hon åt kebab och jag åt en pizza med JÄTTEMYCKET ost på! Jag lovar, det var förjävligt mycket ost på! Och man blev väldigt snabbt mätt, men det var gott. Och när jag inte orkade med gjorde vi lite experiment på min pizza, det vart jättefint tycker jag! 8'DD Sen gick vi till en affär, och jag ska kanske trycka en t-shirt som det står "Kevin Borg" på (: Om jag inte får en i julklapp!
Sen åkte vi hem, och skrattade lite mera i bussen C: Och så fort jag kom hem stack vi till min farbror (som jag bor granne med) för han har fyllt år så vi skulle fira honom. Det var väl.. eh, ganska långtråkigt, och jag orkade inte äta något p.g.a. ostpizzan x'D Och sen har det väl varit Idol och grejs ((: Så där har ni anledningen till varför jag inte har bloggat! En perfekt beskrivning på min dag, right?
Hur har er dag varit?


Kommentarer
Postat av: ida

SANNA BANNA BANANBACON TONFISK PIZZA MED ETT TON OST PÅ :D <33333

2009-11-20 @ 23:58:34
URL: http://eminemsflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0