Hej alla sötsaker!

Hur har eran dag varit?
Min dag har varit helt okej (: Mååånga skratt, speciellt på musiklektionen! Jag vet inte vad det blir med mig på musiken och gympan, jag blir så himla flummig och bara skrattar och skrattar och skrattar. Alldeles wierd O_O Och på musiken berättade jag två pinsamma grejer >.< Men dom orkar jag faktiskt inte berätta här, men.. Äsch. Men det var otroligt kul iallafall (a'
Imorgon är det bad igen.. Jag tror att jag ska vara med. Hoppas det bara inte blir livräddning >>>>; Det blir det antagligen, eftersom jag kanske ska vara med. Men isåfall är jag inte med sista gången, man måste vara med minst en gång, så då är jag väldigt duktig om jag är med två gånger eftersom jag hatar bad C: Det är väl duktigt? 8'D
Nu skulle jag faktiskt vilja ladda upp en bild, men det är något jättekonstigt! För jag sitter vid den stationära datorn nu, och det går inte att ladda upp bilder på bloggen tydligen O__O Jätteleskigt.. Så, tyvärr får ni klara er utan bild >; Tyvärr..

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0