Hat! 8D

Hej alla!
Vad har alla haft för sig idag? ((:
Här har det bara varit skola, och jag har en sak att säga.. Jag hatar syslöjd. Usch! Jag hatar allt som har med, nålar, trådar, garn, tyg och symaskiner att göra! Och ändå vill jag inte byta till träslöjd ._. Nej, jag ska överleva detta. Men jag hatar det! Läraren drog upp allt på min virkning som jag hade gjort idag ;__; Så otroligt lågt! o'; Jäjä.. Efter skolan så var jag med Fanny C; Och jag klättrade över en grind, som var typ.. Dubbel så hög som mig, jag blev riktigt stolt.. Ehehhemm, eller inte.
Imorgon är det fredag iallafall! Skönt, men på lördag ska jag på fest, och jag har inget att ha på mig, men mamma och jag ska försöka hitta något imorgon efter skolan ;p Får nu se hur det går.. Det brukar gå, ganska dåligt D8 Men man kan ju hoppas.
Grattis till Amanda som fyllde 13 år igår förresten! Nu är du stor och stark C: Eller, stark? O.O Mwaha ;*


Kommentarer
Postat av: Amanda

Stor som en nallebjööörn 8DDDDD Vill du ha en kram? *Pervers*

2009-11-12 @ 18:02:52
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0