Godmorgon!

Eller, godmorgon, det är kanske förmiddag eller något? Men jag vaknade iaf vid 20 över 11 /ja, jag ställde klockan\ sen gick jag upp och gjorde typ ingenting, satte på en skiva (YEI, MISSTOLK?) och gick runt lite i huset, sen skulle jag sätta mig och blogga lite, menmen, jag fastnade med lite andra saker, eh, som vanligt. Men, jag fick iallafall reda på att Kevin ska vara med i VAKNA! med The Voice på onsdag 8'D så det lönar sig att fasta med andra saker ibland. Men bara ibland. Jag får antagligen se det på datorn i efterhand, eftersom jag går i skolan då, om jag inte lyckas få in någon bra radiokanal, men det tror jag inte att jag kommer göra ._.' Jag kanske överlever att inte höra/se det live.. Kanske..
Idag har jag inga speciella planer, bara ta det lugnt, jag har lite ont halsen och är lite snuvig, så man får hoppas att jag inte blir sjuk! För på måndag ska jag åka in till stan och se på Linedance =D Pappa har pratat med min lärare, hon som var min linedancelärare, och hon sa att på måndag var sista gången innan jul-uppehållet, så därför ska jag åka dit och titta om jag vill börja igen, jag tror nog jag kommer göra det sen när dom börjar efter nyår igen! Jag saknar det C':
GUUUD VAD SEGT DET ÄR när det är sånt här väder, så grått, trisst, regnigt, blött, ruggigt >.< Och jag tror att under hela november så har jag sett solen i kanske.. 8 timmar eller något, det är inte kul! D8 Jag vill ha kallare så det kan komma snö, och inte regn, och så vill jag se solen! Jag vill inte se gråa träd grå himmel, och ruttet gräs -.-



Kolla vad tråkigt det ser ut utanför mitt hus! ._.
Nä, nu måste jag gå och få i mig lite mat, jag tror det finns pannkakor i kylen som man kan värma upp 8'D Lite senare kommer också mamma hem som har varit hos morfar i Västerås sen i onsdags C:
Ha't bra till nästa gång!
STUDIEDAG KALLAS DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0