Fanniiii.

HALLOJ!
Idag har vi haft slöjd igen, och det gick faktist inte så dåligt som det brukar idag C: Det går ju inte fort när jag jobbar precis, och jag hade bara gjort lite fel, okejdå, jag har gjort fel grej på hela virkningen, men det gjorde inget 8D Men jag hatar det fortfarande. (:
Efter skolan var jag med Fanny, och vi tog lite roliga bilder C:





Och det var några gubbar som stog och drack utanför Systembolaget, och skrattade och sa till oss "Ska vi köpa ut åt er eller? HAHAHA" Och vi gick förbi dom och sen vände jag mig om och pekade finger åt dom, och då började dom gapskratta ._. Eh, jaha, det var ju.. Roligt.
Vad har ni gjort idag flikker okk pöjkker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0