Someone New

Hello alla!
Är det bra med er idag? :)
Själv har jag mått lite konstigt idag, haft huvudvärk.. Mått illa och haft en såndär spykänsla fast man aldrig kan spy.. Eh. Usch. Jaja! Skitsamma! Annars har väl dagen varit.. OK.
Har suttit och gjort om en massa bilder nu! Jag skulle välja en ny bild på mig till Kevin sida, men såklart hittade jag ingen bra, så den här eftermiddagen har jag hållit på att ta kort, och fixa med korten C: Här är några av dom!







Men nu har jag grävt ner mig i sängen med datorn framför mig! :)) Sitter och lyssnar och kollar på den här videon, bästa uppträdandet från i fredags i Idol (:

 



M
ariette och Calle passade så bra tillsammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0