Det är nog seriösa fel på mig C:

Eftersom jag tuggar glass O.O Det är väl.. Konstigt, och onödigt? Hmm.. Jääjä.
Melinda och jag sitter liksom och planerar nu, när vi ska träffas, för hon ska förmodligen följa med mig till Åland nästa sommar 8D Min familj åker ju till Åland varje sommar, till vår sommarstua. Och nu ska hon nog följa med! Gud vad roligt :)) <3
Idag hade vi ju som sagt bad igen, och det var väl okej. Skrattade ihjäl mig med Ida och Nun! Hahaha, ni är fan bäst (: Sen körde vi.. Typ.. Eh, vattenbrännboll? O.O Helt vanlig brännboll, men man kastar ut en boll, och simmar istället för springer.
Jag måste fråga också, vad heter det egentligen när man ska säga "Jag slapp att bada" t.ex. Heter det "Jag har sluppit att bada", eller "Jag har slippit" eller något annat? Ahah xD
Förlåt också för att jag inte uppdaterar så mycket! Men jag orkar verkligen inte ibland, men jag försöker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0