Dans C':

Hejhej alla! Vad har ni gjort idag?
Det har varit skola för mig som vanligt, och måndagar går fort - som vanligt! Men jag hade bara 5 minuters tyska ;'o Eftersom min tyskagrupp har bytt tider på lektionen, och Ida och jag hade glömt bort det, plus att vi hade vikarie, så när vi väl kom till rätt klassrum och såntdär, så var det bara fem minuter kvar på lektionen! HAH! Underbara värld. Och imorgon har jag utvecklingssamtal.. HEMMA HOS MIN LÄRARE TROR JAG D8 Och han är typ pedofil ;__; Tafsar på elever. Men hoppas det går bra iaf.
Och om typ en timme ska jag åka iväg och hämta Fanny i idrottshallen, sen ska hon och jag åka till Ungdomens Hus och kolla om vi vill börja dansa linedance efter julen 8'D Som ni typ redan vet 10000 gånger, men ni visste inte att Fanny skulle med! Muahah. Jag har varnat henne att det kan bli väldigt konstig, men rolig, stämning där! C': Hoppas hon överlever.
Just nu sitter jag och försöker desperat ringa till farmor & Anders och gratta Anders (min låtsasfarfar) på namnsdagen. Hm.. Och jag måste gå och skölja håret snart, och göra det lockigt, och sminka mig *paniiik*.
Jäjä, bloggar kanske mera ikväll, annars imorgon, Pusspuss (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0