Dagens goda gärning C:

Förlåt för att jag inte har bloggat idag D'8 Men jag har faktiskt en anledning, det har inte funkat! Blogg.se är väldigt konstigt ;'s Men det funkade faktiskt inte att blogga, men nu gör det det =D
Så då jag jag passa på att berätta dagens goda gärning som pappa sa, haha! (;
Pappa hittade en mobil i ett soprum på golvet idag, han kär sopbil -.-, och då tog han med den hem, och jag försökte starta den, men skärmen var helt sprucken så man såg inget, så då flyttade jag den mobilens SIM-kort till min mobil, och då gick det att gå in 8D Då hittade jag ett hemnummer, som pappa ringde till, och dom svarade och var så glada att pappa hade hittat den och att jag hade lyckats ta mig in i den och grejs, och sen när pappa hade lagt på, så tänkta jag efter lite, och det visade sig att mobilen tillhör en tjej som går i 7 c, på samma skola som jag! Haha, så jag ska lämna den till henne imorgon, eller så ska pappa lämna den till föräldrarna när han kör förbi där med sina berömda sopor. Så jag har faktiskt varit lite hjälpsam idag C:
Annars har det varit som vanligt idag, lite skratt, lite gråt, lite tråk, lite kul. Hm.. Ja, som vanligt alltså. Nu ska jag nog snart sova tror jag, jag har massa tvål i ögonen känns det som >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0