Chokladkalender 8'D

Nu kom mamma nyss hem, och hon hade köpt en chokladkalender till mig, eftersom jag bad henne om det.. Haha (; Så på tidsag börjar det, det är så mysigt med det, jag vet inte, om man inte har chokladkalender, då blir det ingen bra jul! Haha xD När jag är 35 år så vill jag sitta med hem chokladkalender i handen och öppna lucka för lucka varje morgon i december! Haha! Chokladkalender måste man ju bara ha ♥



När jag var liten hade jag typ 4 olika kalendrar varje år, men nu nöjer jag mig med en kalender ;)
Har ni någon speciell grej som ni gör varje år till jul? Förutom julpynta och såna där vanliga saker?
Mamma hade också köpt hem pepperoni, och det ska jag sätta mig och äta nu, samtidigt som jag kollar på "Vänner" :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0